Продукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги.
В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів.
Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі.
Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі.
У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками!
властивості
- Масло класу low SAPS
- низький вміст зольних присадок
- менше фосфор і сірковмісних присадок
- Підвищена миюча здатність
- Поліпшені фрикційні властивості
- Відмінні низькотемпературні властивості
- Чудова стабільність до старіння і зрушенню
- Низька випаровуваність
Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477, MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF , Renault RXD, DAF HP 2, Fiat-Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGD
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ADDINOL |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Застосування за типом | Вантажні автомобілі |
Для типу двигунів | Дизельний |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Об'єм рідини | 20 л |
Стандарт API | CI-4 |
Стандарт ACEA | E7, E6 |
Стан | Новий |
- Ціна: 6 013 ₴